Najčešća pitanja
Najčešća pitanja
Učitavanje je u tijeku... Pričekajte...
Učitavanje je u tijeku... Pričekajte...
Učitavanje je u tijeku... Pričekajte...
Mogućnosti registracije i jamstva
Mogućnosti registracije i jamstva
Registrirajte svoj proizvod
Kako bi registrirali novi proizvod, kliknite na "Registracija se odmah".
Registrirajte se odmah
Provjerite svoje jamstvo
Kako bi provjerili status proizvoda, kliknite na "Provjerite status jamstva" i unesite serijski broj na stranici za podršku.
Provjerite status jamstva
Mogućnosti produljenog jamstva (CoverPlus)
Zaštitite svoj Epson proizvod preko standardnog razdoblja jamstva uz Epson CoverPlus plan. Za više informacija o mogućnostima produljenja jamstva, kliknite na "Pogledaj mogućnosti produljenja jamstva".
Pogledajte mogućnosti za produljenje jamstva
Kontaktirajte nas
Kontaktirajte nas
Možete kontaktirati jednog od ovlaštenih servisnih partnera Epson navedenih u nastavku:
Eurotrade d.o.o. Gospodarska ulica 15
HR - 10255 Donji Stupnik
Telefon: +385 1 6531-230
E-mail:
servis@eurotrade.hr www.eurotrade.hr
Zagit sistemi d.o.o. Savska cesta 120
HR – 10000 Zagreb
Telefon: +385 1 6191 371
E-mail:
info@zagit.hr www.zagit.hr
MR servis d.o.o. Dugoselska cesta 5
HR – 10370 Rugvica
Telefon: +385 1 640 1111
Е-mail:
info@mrservis.hr www.mrservis.hr
Ako ne možete pronaći odgovor na našim web stranicama, možete poslati email našoj korisničkoj podršci.
Imajte na umu da ne možemo slati na kućnu adresu